mandag 12. mars 2012

Ferdi 2 !!!

En fase med opprydning og forvandlig er ferdig... fekk ein sånn fiks ide om å lag mæ arbeidsrom. Særlig min nye hobby, lappesøm og min venn fra sverige, huskvarna heite ho.
Må ha ein sofa / seng på arbeidsrommet. Ha sydd gardina i det samma stoffet som mett første lappeteppe.
Syskrin må man ha, og bra heldig æ som bor i ett hus fra 60-tallet, ferr ett typisk gulvbelegg fra den tida.

Parvaser, e vel egentlig anna type vasa d, men klart itj å gå fra den ene av herran, når æ hadd ein fra før.

Lilla emalje og Linn sin kunst

Sjøl om æ mang ein gang e irritert på mæ sjøl for at d e fullt over alt så e æ stadig på jakt etter nye teng. På lørdag vi vi på ett loppemarked, og der va d så my folk at æ tenkt: e d no vits å gå inn? men vart da ett par kupp og en del kjøp. Ska vis non bilda:


Her e kuppan, begge gjenstandan e feilfri og alldeles skjønn i mine øyne.




Oj oj... herre vart vesst ett langt innlegg, men men... 

"Når du har tillit til deg selv,da forstår du å leve" Goethe

Ha ein fin uke der ute...



3 kommentarer:

  1. Gratulerer med syrom!!!!! Håper å få til mitt jeg også til sommeren. Det ser skikkelig koslig ut til deg.

    SvarSlett
  2. Wow for et gjennomført syrom! Der skal det nok bli født mange spennende prosjekt framover:)) Lykke til:) Klem (ser ut som om det er mange spennende loppemarked ute hos dere, her er det sjelden på denne tida av året i alle fall!)

    SvarSlett
  3. Så fint!!!
    Likte så godt de lilla emaljefatene!! Har dilla på lilla...
    Fin torsdag til deg!!
    Klem

    SvarSlett